Ile niedociągnięć może mieć tak duża gra, jak World of Warcraft? Frank Pearce i J. Allen Brack podzielili się wiedzą na ten temat. Rzeczywistość okazuje się przerażająca...
Blisko 180 000 (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy) błędów, niedociągnięć, usterek, robaczków i niedoskonałości zawiera w sobie
World of Warcraft. Trudno w to uwierzyć, nawet mimo faktu, że świat gry jest naprawdę ogromny.
Powyższą informację do publicznej wiadomości podali J. Allen Brack i Frank Pearce (a to nie jedyne ogromne liczby, jakie towarzyszą Azeroth. Więcej na ten temat przeczytacie
tutaj). Wielkość ta obejmuje błędy, które były, są, lub będą naprawiane. Pracowników
Blizzarda czeka zatem sporo pracy, a nie można wykluczyć, że wraz z dalszą penetracją świata
WoW-a, pojawią się kolejne niedociągnięcia. Nie zazdrościmy.
Źródło:
Patryk "Pepsi" Purczyński - gram.pl
|
Klemens
|
2009-09-19 18:12:35
|
|